Tuesday, December 28, 2010

Azam. Mohd Azam. Nik Nor Azam.

Hari ni masuk hari ke 362 tahun 2010. Kalau ikut kalendar planet musytari, tinggal lagi 3 hari nak masuk tahun 2011.

Nak tanya soalan skema.

Dah ada azam tahun baru?

Time dulu gua mesti sibuk nak buat azan. Gua rasa orang lain pun sibuk nak buat azam. Tapi nak buat azam apa? Sebab semua azam yang melintas kat urat saraf serebrum gua semua dah tak releven. Sila follow list di bawah.

1. Nak berenti rokok? gua dah lama berenti.
2. Nak kurus kan badan? Orang kurus tak macho.
3. Nak simpan duit? Kalau mati tak sempat merasa.
4. Nak sambung belajar? Gua rasa gua dah termasuk golongan cendekiawan.
5. Nak tambah anak? Dalam proses penetasan, bulan 6 tahun depan keluar.
6. Nak simpan rambut panjang? Nanti david arumugam marah.

Habis, nak azam apa ni?

No comments:

Post a Comment

kalau rasa menyusahkan jangan komen ;)