Monday, July 30, 2012

Joey Barton Yang Berterus Terang


peminat bola liga orang putih pasti akan mengenali encik joey barton ini. beliau memang terkenal sebagai seorang pemain bola yang ganas, panas baran, kaki gaduh, gila dan bengong tetapi sekali sekala brilliant.

dan ketika saya tengah belek-belek blog encik joey, saya tertarik dengan blog header beliau di atas. bagi saya, apa yang dia cakap tu memang betul dan agak berterus-terang. gambar header beliau berbunyi:

"bergantung kepada siapa anda dengar.. saya seorang pemain bolasepak, bekas banduan, suka berleter anti-selebriti, raja falsafah bolasepak, bapa yang penyayang dan gengster ganas, semuanya dalam satu."

sesungguhnya itu ialah pengakuan yang tersengat benar dan ikhlas. sekarang saya tengah tunggu pengakuan dari SAFEE SALI ataupun KHAIRUL FAHMI..

No comments:

Post a Comment

kalau rasa menyusahkan jangan komen ;)