Thursday, December 20, 2012

TITO VILANOVA Dan Saya Adalah Senasib

ini TITO

ini SAYA
 
dikhabarkan saudara TITO VILANOVA, jurulatih pasukan bola paling power di alam semesta BARCELONA akan meletakkan jawatannya dalam masa terdekat. ini apabila tumor yang pernah beliau hidapi kini hadir kembali walaupun telah dibuang melalui pembedahan pada november tahun lepas.
 
ini adalah benda yang sama pernah saya kena. tumor yang dikenali dengan nama Mucoepidermoid Carcinoma ini wujud di kawasan Parotid Gland, iaitu kawasan kelenjar air liur. tumor ini bersifat cancerous dan tahap bahayanya bergantung kepada grade sel kanser tersebut sama ada high grade (paling bahaya), medium grade (sederhana) atau low grade (paling tidak bahaya). saya masih dikira bernasib baik sebab tumor tersebut tidak kembali tumbuh. minta dijauhkan.
 
nampaknya kita berdua senasib. all the best to you encik tito.. walau apa yang terjadi, pasukan kendalian encik tito adalah team bola paling power gila babi pernah saya tengok.

No comments:

Post a Comment

kalau rasa menyusahkan jangan komen ;)